maandag 28 september 2015

Kennen jullie deze nog?

Een jaar geleden ging ik mee op het allereerste Femma Naaiweekend.  

Een fijn weekend waar ik toffe madammen heb leren kennen maar waar ook heel hard genaaid werd!

Eén van de workshops werd gegeven door Lies van Liesellove (wat ze trouwens heel goed deed!).  We maakten de clutch van Elisanna.

Omdat ik vorig jaar nog niet met mijn blog bezig was, is deze dus ook nog niet in mijn blog-naai-archief verschenen en ik vind dit toch wel een mooi exemplaar dat niet vergeten mag worden.  :-)

Vandaar nog even dit korte bericht van dit mooie project!



Patroon clutch:  Elisanna - hier terug te vinden
Stof: Nightfall van Camelot - vorig jaar gekocht bij Liesellove tijdens het Femma Naaiweekend

3 opmerkingen:

  1. een heel mooi tasje. ik maakte er ook al twee van en blijf het heel klassevol (en niet zo heel moeilijk) vinden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super cadeautje voor onder de kerstboom!! Bedankt 😉

    BeantwoordenVerwijderen