maandag 23 november 2015

---- GIVE-AWAY ---- GIVE-AWAY ---- GIVE-AWAY ----

Aangezien de sponsors voor ons naaiweekend zó gul waren, kan ik via mijn blog ook nog 2 goedgevulde goodie-bags weggeven!  Heb jij zin in een vroeg kerstcadeautje?  Stofjes, patronen, fournituren, magazines, applicaties, kortingsbons ....  Waag dan zeker je kans!




Wat moet je doen om kans te maken op één van de 2 goodie-bags?


1. je wordt volger van mijn blog via Bloglovin (indien je nog geen volger bent uiteraard);
2. én je plaatst een berichtje onder deze post, eender wat, suggesties voor mijn blog of gewoon een leuk berichtje :-)  Is je gebruikersnaam anders bij Bloglovin dan je gebruikersnaam onderaan deze post, vermeld dit dan even, zodat je zeker in de lijst van mogelijke winnaars terechtkomt!


Vind ik je terug bij mijn volgers via Bloglovin én in de reacties onder deze post, dan maak je kans op één van deze 2 leuke prijzen!

Mijn persoonlijke random.org "Fleur" gaat alles mee in goede banen leiden.

Donderdag 3 december maak ik de winnaars bekend!



Veel succes !!!






217 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijk gevulde goodiebag!
    Dat zou ik toch wel graag winnen :)
    Fingers crossed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie dingen maak jij !!! Graag doe ik mee met deze super leuke mega coole give away !
    Mijn vingers zijn alvast gekruist ! ps Zou een leuk verjaardagskado-tje zijn ;-)
    Groetjes Sacha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh die zou ik super vinden, ik doe graag mee! Ik volg je via blogger en bloglovin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow wat een super Give Away! Ik ken de je niet maar ik ben vanaf nu wel een enthousiaste volger, want veel leuke dingetjes gezien op je blog nu! :-)
    (Mijn id op bloglovin is jessyscheldeman)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ooooh, goodiebags! ooooh, naaiweekend! ooooh, ik wil ook! :-)
    binnenkort kan ik ook eens mee op naaiweekend, ik kijk er alleszins naar uit!
    btw, dat jasje uit LMV niet uit imitatiebont is een goeie tip voor hier, ik zocht nog een simpel jasjespatroon, et voila! merci voor de inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooooo, wat wil ik die graag winnen!!
    Duimen voor mezelf! *egoïstisch doen mag soms ook nekeer ;)*

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een vroeg kerstkadootje voor mezelf is altijd leuk want soms vergeten we onszelf als mama wel eens, deze goodiebag kan me ook nieuwe inspiratie geven als beginnende naaister met nog niet zo'n grote basisuitzet. Hopelijk is 3 dec mijn geluksdag!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo, zou je me je naam bij Bloglovin kunnen doorgeven, ik kan je niet meteen matchen met één van m'n volgers.... Bedankt!

      Verwijderen
  8. Wat een leuke blog! Het Phylis jasje heb je heel mooi gemaakt. Ik ga er zelf ook eens aan beginnen. Misschien kan ik hem opleuken met iets uit de goodiebag ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Waaw wat een mooie blog en wat leuk een give away. Ik waag eens mijn kans om deel te nemen. Ik zou ik stiekem heel graag winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat een leuke give away! Wie niet waagt niet wint he! Trouwens via deze wedstrijd jouw blog ontdekt! Heel fijn!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo, zou je me je naam bij Bloglovin kunnen doorgeven, ik kan je niet meteen matchen met één van m'n volgers.... Bedankt!

      Verwijderen
    2. Dag Caro, ik volg je onder de naam Emily Knights!
      Groetjes,

      Verwijderen
    3. Hoi Emily, ik heb je gevonden tussen mijn volgers! Bedankt om mijn blogje te volgen!
      Je staat nu dan ook op de lijst van mogelijke winnaars!
      Groetjes,
      Carolien

      Verwijderen
  11. Wauw! Wat een knap pakketje! Daar kan ik heel wat mee doen. Ik doe dus graag mee met deze give away.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. zou leuk zijn , ik ben beginner en zou super zijn , ik heb geen blog maar mss moet ik ook eens doen vr alle tips die welkom zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik kom toevallig op je blog. Wat een leuke creaties heb je al gemaakt! En zo'n goodie-bag wil ik ook graag winnen. :D
    (ik volg je als Vanessa Perez)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super leuk zeg! ik win eigenlijk nooit echt iets! dus ik zou zeer zeker boffen met een van de goodiebags! Ik volg je via bloglovin volgensmij als createwithpassion.nl (namenlijk mijn eigen blog) zou het leuk vinden als je bij mij ook een kijkje komt nemen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je hebt er ook alvast een volger bij! :-) Groetjes Carolien

      Verwijderen
    2. Thanks! :) zo leuk he dat bloggen! en spannend hoor! duimen gekruisd!

      Verwijderen
  15. oooh dat zou een super verjaardagscadeau zijn voor mij. Want ik weet nu al dat 80% van de personen die mij kent het weeral zal vergeten dit jaar
    (jarig op 25/12)

    En ik volg je als debora verryckt maar sasibeau is mijn blogje dus ja...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Reacties
    1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    2. Hallo Anke, zou je me je naam bij Bloglovin kunnen doorgeven, ik kan je niet meteen matchen met één van m'n volgers.... Bedankt!

      Verwijderen
    3. Hallo! Ik denk dat ik je gewoon volg als 'Anke'? Ohja, echt ferme site by the way! Heb weer inspiratie voor de komende maand(en)! Merci! Anke

      Verwijderen
    4. Hoi Anke! Heb je gevonden! Super bedankt om mijn blog te volgen!
      Fleur heeft alvast een briefje met jouw naam gemaakt om kans te maken op een goodie-bag!
      Groetjes,
      Carolien

      Verwijderen
  17. Leuke blog, en leuke dingen die je maakt voor je dochter!
    Ik doe ook graag mee voor de goodiebag, als beginner kan mijn stoffencollectie nog wat uitbreiding gebruiken ;)
    (op bloglovin heet ik blijkbaar Marthe 101, geen idee waarom !)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Graag voor mezelf en mijn zus! Allebei lupuspatient en daardoor heel vaak moe. Samen naaien we vaak. Dat geeft wat energie!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat mooi, ik loot graag mee, im te feubelen voor mijn kleindochters, een geEgde is wie niet waagt die niet wint, groetjes wilma peelen ( wilmie)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. p.s ik weet niet he ik je moet volgen, pf ben al blij dat ik dit heb gevonden om te reageren, mijn mailadres is gpeelen@ kpn.nl

    groetjes wilmie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Count me in! Wat een leuke give-away zo'n goodie bag! De Phyllisjas vind ik super, evenals de pelsen vestjes die je laatst maakte :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuke give-away! Hierbij waag ik mijn kans... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuke blog heb je! Een volgertje bij! Keileuk zo'n naaiweekend , zou ik ook wel zijn zitten! Ik waag hier graag Mijn kans

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik waag ook een kansje hoor. Lijkt me heerlijk, zo'n prachtig kerstkadootje. Dat valt meer in de smaak dan de tandenborstel die ik vorig jaar van mijn lief kreeg. Misschien inspireer ik hem hierdoor 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuke actie. Wie niet waagt, niet wint... mijn blog is katecreatief.blogspot.com. Mailen kan naar catfoul71@gmail.com.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuk! Via via kwam ik bij je terecht... Moet je blog nog even verder inspecteren, maar ik waag alvast een kansje 😜

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Daar hoef ik niet over na te denken ik meld me vrijwillig aan om een setje te winnen !
    Liefs anoeska

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik zie dat jullie in België vaak naaiweekenden hebben (ik zie het helaas nooit op een Nederlands blog). Wat lijkt me dat leuk en gezellig zeg! En wat een mooie give-away! Ik waag ook graag een kans.

    Lisette (blogliesje.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Leuke blog. Lijkt me heerlijk. Wie niet waagt niet wint zou ik zeggen. Zou heel fijn zijn om dit pakketje te winnen. Leuke give away.
    Mijn mailadres is gremauke@gmail.com.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo, zou je me je naam bij Bloglovin kunnen doorgeven, ik kan je niet meteen matchen met één van m'n volgers.... Bedankt!

      Verwijderen
  30. Leuke blog en ook ik wil wel eens meedoen, kleinkinderen zouden er heel gelukkig mee zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Leuk, wie wil er niet verrast worden? Ik waag alleszins een kansje!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik doe heel graag mee met deze wedstrijd. Ik volg je blog al een tijdje via Bloglovin ( vermoed dat ik daar ook gewoon Liesbeth Dufoor ben). Ik ben fan van hoe jij voor je dochter steeds weer mooie, hippe kledingstukken naait. Mijn dochters zijn 8 en 11 en ik vind het voor de oudste moeilijk nog dingen te naaien die niet te tuttig zijn. Jij slaagt daar heel goed in.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wauw, wat een give-away!!! Volgen doen we al! Inderdaad een leuk kerstcadeau voor mezelf...
    Zus 1

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. EN ik doe ook gewoon mee, want dit is ook een leuk kerstkado voor mij :-)
      zus 3

      Verwijderen
    2. Jullie komen ongetwijfeld allebei op de lijst van kanshebbers!!

      Verwijderen
  34. Super toffe give-away. Dit zou een super kerstcadeau zijn! Veel succes met deze actie
    By the wat ... ik vind jouw blog leuk om te lezen. Het is een van mijn favorieten.
    Groetjes, Sabrina Dewulf van Mamasasewing

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hoi, hopelijk maak ik ook kans op deze leuke give-away. Het zal de feestdagen nog een extra touch geven!
    Het is altijd fijn om de avonturen van een collega blogster zoals jij te volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een fijne goodiebag!
    Ik kende uw blog nog niet, maar bij deze dus nog een volger bij! Mijn oudste dochter heeft al dingen gezien die je naaide voor uw dochter die ze ook wel zou willen haha :-).
    (Biesmies of Mies op Bloglovin en blogger, maar eigenlijk noem ik gewoon Eleen ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ge-wel-di-ge-blog !
    Sinds enkele jaren heb ik de naaikriebels van mijn grootmoeder (die zelf bruidscouture maakte) overgekregen.
    Eerst enkele kleine prulletjes als pennenzakjes en zakdoekhoezen maar sinds enkele maanden ook jurkjes, jumpsuits en bloezen.
    Als student is mijn budget niet zo groot om het vaak dure materiaal aan te schaffen.. dit pakketje zou dus enorm goed van pas komen om mijn hobbyhoekje wat aan te vullen.
    Ik duim zo ontzettend hard dat ik eindelijk eens iets win :D Alvast bedankt voor deze spetterende give -away en moge de gelukkige winnaars er van genieten !
    Btw ; wat ziet het pakket er ook mooi uit ! Die vrolijke kleurtjes maken me ondanks het mindere weer echt super gelukkig

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wauw, super zeg! Groetjes, Kimberly Vanhille

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Oh wat zou ik deze zondag graag winnen!! Afgelopen dinsdag een ongelukje gehad en met mijn vinger onder het naaimachine terecht gekomen, met het gevolg dat er nu 6 draadjes in mijn vinger zit :-( dus eventjes rust nu, maar moest ik dit winnen heb ik weer iets leuks om terug van start te gaan! Ik vind het ook altijd fijn om eens te piepen op blogjes zoals die van jou en wat tips en ideetjes op te doen. Fingers crossed!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Oh wat zou ik deze zondag graag winnen!! Afgelopen dinsdag een ongelukje gehad en met mijn vinger onder het naaimachine terecht gekomen, met het gevolg dat er nu 6 draadjes in mijn vinger zit :-( dus eventjes rust nu, maar moest ik dit winnen heb ik weer iets leuks om terug van start te gaan! Ik vind het ook altijd fijn om eens te piepen op blogjes zoals die van jou en wat tips en ideetjes op te doen. Fingers crossed!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Oooooh wat leuk! Heb alvast ook mijn kansje gewaagd. Ingeschreven onder de naam Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Waw, waw, waw, daar gaat mijn voornemen om wat minder tijd achter mijn machiene door te brengen ;) Knappe blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Ja lijkt mij leuk en dan samen met mijn dochter van 8 aan de freubel !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Hoi Caro, was al een volger. Nu misschien een winnende volger ... !!!!! Groetjes, Ann Mathys

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Al af en toe foto's van jouw hand op FB voorbij zien komen,nu kom ik hier ook eens piepen en heb me via bloglovin volger gemaakt.Heb zelf een blogje;ikmaakhetzelfnu.blogspot.be Altijd welkom om er eens te komen kijken.Een tip die ik je wil geven ivm je blog: de groene tekst die je gebruikt bij bvb je labels is niet echt leesbaar,allé toch niet voor mij op het andere groen....misschien veranderen in rood of zwart of ...Ik waag een kansje voor je give away,altijd leuk om zo'n goodibag te winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor de tip! Heb je absoluut gelijk in, ik heb al een aantal keer geprobeerd om dit aan te passen, maar krijg het niet gefixt. Ik ga binnenkort eens hulp van een kenner inroepen denk ik ;-) Ik heb jouw blog ook al vaak zien passeren en heb me nu ook volger van jouw blog gemaakt! Groetjes Carolien

      Verwijderen
    2. Tof dat we nu elkaars blog volgen ;) Succes met de kleur veranderen.

      Verwijderen
  46. Zou het hek graag willen winnen. Lijkt me super! Heb 11 weken geleden m'n zoontje gekregen en ben nu begonnen om zelfs dingen voor hem te maken

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Eindelijk.......ben ik lid geworden van je blog....... kei mooie dingen maak je, zie ik nu! Doe zo voort en wat een leuke geschenken geef jij weg...
    Stiekem duim ik dat ze mijn richting toekomen!
    Marijke.
    degravebeyers@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zou leuk zijn om iets te winnen. Zo'n leuke blog je hebt.
      Leuk voor mijn dochter die een even grote creativeling is als haar mama

      Verwijderen
  48. Oh zo'n leuke prijs! Als beginner is mijn naa ikast nog heel leeg, een goodiebag vol vulsel zou welkom zijn...
    Evelyn Courtens

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Wauw... Wat een mooie goodie-bag is dat!
    Dat zou echt een super leuk kadootje aan mezelf zijn. Af en toe een beetje me-time weet je wel ��

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kan je eens kijken of ik wel degelijk 'volg', want ik kreeg de melding 'email is already in use'.

      Verwijderen
    2. Hoi Jill, ik kan je niet meteen terugvinden tussen mijn volgers.... Onder welke naam ben je actief op Bloglovin?
      Groetjes,
      Carolien

      Verwijderen
  50. Wauw wat een leuk cadeau. Na een naaipauze zou deze me zeker terug aan het naaien krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  51. waaw, super! Als beginnende naaister gaan mijn oogjes blinken van al die leuke dingen die ik hier tegenkom. Leuke blog in ieder geval waar ik nog veel van kan leren.

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Wat een super give away... Wie zou die niet willen winnen...

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Wij doen allemaal graag mee aan een give away,en zo een leuke nog!Ik word met veel plezier een volger van jou,niet alleen om het cadeau; -)
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Wauw, wat leuke goodies!
    En toffe blog ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Waw, wat een leuke weg- geef- dingetjes. Een super leuk verjaardagscadeau zou dat zijn (7 dec) mss maak ik daarmee wel iets voor de eerste verj van mijn kleine meid.
    Wat een mooie creaties staan er op je blog, goed bezig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Waw, wat een leuke weg- geef- dingetjes. Een super leuk verjaardagscadeau zou dat zijn (7 dec) mss maak ik daarmee wel iets voor de eerste verj van mijn kleine meid.
    Wat een mooie creaties staan er op je blog, goed bezig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  57. wat een leuke give-away! en ik volg ook met plezier je blog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Geweldig mooi om te winnen,
    Mooie blog

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Ooh, het perfecte geboortekadootje (verwacht een kerstkindje :) )
    Bij bloglovin sta ik onder 'Iris Sofie Pollet' denk ik :)

    BeantwoordenVerwijderen
  60. wat een leuke actie :) ik ding graag mee voor de goodiebag. Lekker freubelen!!
    hele leuke blog erbij om te volgen, Dank je,

    liefs

    Sabrina van doesburg

    BeantwoordenVerwijderen
  61. wat een leuke actie :) ik ding graag mee voor de goodiebag. Lekker freubelen!!
    hele leuke blog erbij om te volgen, Dank je,

    liefs

    Sabrina van doesburg

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Hallo,

    net eens rond gesnuisterd op je blog. Leuke blog, heb veel leuke ideeën gezien.
    leuk dat je ook verteld waar je wat gevonden hebt.
    kortom, top blog!!!
    Jouw actie is super!!

    Groetjes
    Stefanie

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Wat een leuke blogposts heb je.
    Als beginnende naaister is zo'n goodie bag altijd superfijn :-)
    Zou leuk zijn om dat te winnen, dan krijg ik toch nog een cadeautje met Sinterklaas ;-)

    Nog veel succes met je blog! ik blijf hem zeker lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Wat een leuke actie, leuke blog.
    Ook ik zou het heel graag willen winnen,
    Maar aan jouw de moeilijke taak om er een uit te kiezen.
    En ook veel pret ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Wat een leuke actie, leuke blog.
    Ook ik zou het heel graag willen winnen,
    Maar aan jouw de moeilijke taak om er een uit te kiezen.
    En ook veel pret ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Keileuke blog en wat een super leuke goodie bag bij het zien alleen al krijg ik zin om aan de slag te gaan.
    Heel veel succes met alles wat je doet
    Odette

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Proficiat met je mooie Blog, ik zal er nog veel plezier aan beleven!

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Ik ben steeds op zoek naar inspiratie en volg dus met plezier je blog ;-)
    Nu enkel Finkers crossed voor de goodie bag

    Elke van Rossen

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Proficiat met je mooie Blog, ik zal er nog veel plezier aan beleven!

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Leuke blog en leuke give away :)
    Ik wens je een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Net pas je blog ontdekt en ik vrees dat je weer een volger bij hebt...en nu maar hopen op een vroeg Xmas kadootje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Blog net ontdekt, supermooie dingen, zou natuurlijk graag zo een pakketje winnen .....

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Ooooh deze zien er zoooooooo leuk uit! Zou ik graag willen winnen :-).
    Leen Postelmans

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Leuke blog,ik blijf je zeker en vast volgen.
    Fijn weekend nog en tot de volgende blog :-)

    Liefs wenonah marleenverhoeven222@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Goeiemiddag...zomaar...ineens : én een leuke give-away ontdekken én een toffe blog !
    Ik ben altijd in de mood om zo'n veelbelovende goodiebag te winnen én heel geïnteresseerd in de kleding die je maakt.
    Voeg je mij toe aan de kanshebbers aub ?

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Een mama gelooft haar kind voorwaardelijk. Een moederhart is het sterkste hart dat er is. Hoe moeilijk het ook is. Waarheid blijft altijd recht staan. Een kerst quota met waarheid
    Winnen heel graag samen met men 7 kids waarvan 5 prachtige dochters om mee te delen.

    Fantastische. Blog je geraakt er niet op uitgekeken. Liefs Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Oh, sjiek zég! Dít komt wél heel handig van pas allemaal!
    Ik waag graag mijn kans! Jij brengt ook altijd de creatieveling in mij naar boven :)

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Wow weer een leuke blog om te volgen :-) ... daar twijfelen we zelfs niet aan om via bloglovin je blog te volgen :-) ...

    ik zie dat je mee gedaan hebt met de wedstrijd bij Company M ... hoe is deze afgelopen ?

    groetjes,
    Katia

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Ik kwam jouw post tegen op facebook. Meteen eens piepen natuurlijk, want wie wil er dit nu niet winnen!
    Ikzelf ben nog maar net de naaiwereld ingestapt en het zijn blogs zoals deze die me steeds meer kriebels geven om er in te vliegen. Met twee jonge dochtertjes vind ik hier inspiratie genoeg.
    Ik zag jouw versie van de lottaskirt, het patroontje kwam ik al eens tegen op de site van compagnie M., maar ik bestelde het nog niet omdat ik niet echt overtuigd was. Nu ik deze versie hier zie heb ik het meteen besteld, zo mooi!!!!!
    Winnen of niet, (stiekem hoop ik van wel natuurlijk) maar ik volg jouw blog met plezier, chapeau, heel leuk!!!

    groetjes
    Lien

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Via een naaigroepje op facebook kwam op jouw blog terecht.
    Amaai dat ik deze niet eerder kende. Super gewoonweg en
    dan bots ik nog meteen op een give away ook. Beter kan gewoon niet ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Ik heb gevolgd (denk als pooky gieterke of twijfeldiertje) ... Ziet er een superpakket uit. Lijkt me heerlijk om te winnen als beginnende naaister. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Ik zag net je fb-berichtje op de stoffemiekes ! Ik ga zeker eens snuffelen op je blog en ding graag mee naa de goodie-bag ;-) (helga.cuypers@gmail.com).

    BeantwoordenVerwijderen
  83. wow dat zou nou nog eens leuk zijn om te winnen in deze spannende tijd.......

    liefs Iris de Kreek

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Wauw wat leuke spulletjes allemaal! Ik wil zeker wel een kansje wagen.
    Groetjes
    Rozemarijn Brynaert

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Waaaw creatieve blogs als deze lezen is zo verslavend!
    Zeker nu ik net een week geleden mijn eerste naaimachine kreeg als verjaardagscadeau :D. Zo'n goodie-bag zou een perfect duwtje in de rug zijn om voluit aan de slag te gaan!

    Katrijn Van Huffel

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Wat leuk, al dat bloggen tegenwoordig, leuke ideetjes pikken bij hobbycollegaatjes ;-) met toestemming natuurlijk :-)
    Ik vraag me nog steeds af waar jullie de tijd vinden om zoveel te doen...
    Nu ben ik benieuwd wanneer de postbode dit leuke pakketje komt leveren ;-) en als ik niet win, heeft er gelukkig een ander veel plezier van :-)
    In elk geval geniet ik telkens weer van een blog, deze is nieuw voor mij, maar dat zal niet lang duren ;-) Veel plezier, i love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Toffe blog hoor!
    Super leuke goodiebag! Ik ben vdng bevallen van ons 3e spruit. Het zou dubbel feest zijn mocht ik deze goodiebag winnen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Wat een inspiratie.
    Zalig pakketje.
    Heel veel kriebels om er in te vliegen.
    ;-)
    Els Robaer

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Ik doe ook heel graag mee! Ziet er een superleuk pakketje uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Wat fijn dat sommige mensen tijd maken om met anderen te delen! Dit zorgt ervoor dat iedereen geïnspireerd kan worden :)
    Doe zo verder! Het zet andere misschien aan om hetzelfde te doen!!!
    Een goodiebag zou heel leuk zijn om te winnen, kan ik ook het resultaat delen...
    x Katrien

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Ik doe graag mee, wat een mooie goodiebag! Ik ontdek net je blog en hoop veel tips voor beginners te ontdekken :)

    Johanna van www.twoowlettes.be

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Johanna, bedankt voor de interesse in mijn blog!
      Jij hebt er in ieder geval nu ook een volger bij!
      Groetjes, Carolien

      Verwijderen
  92. ik ontdekte net je blog en doe graag mee aan de give away. ziet er een superleuk pakket uit. en zelfs als ik niet win heb ik toch weer een leuke blog erbij om te lezen. groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  93. oh super leuk. altijd blij met een goodiebag, dus ik doe supergraag mee.
    Carolien via caroliensmeyers@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  94. heel mooie blog en heel mooie give away

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Ik wil ook wel een fleur lotje ;-) om mee te dingen naar de give away (blog : Mirel Huau

    Blogs: The Boy Rules )
    btw leuke blog met leuke dingen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Mirel, bedankt voor de interesse in mijn blog!
      Fleur heeft een lotje voor je gemaakt! ;-)
      Jij hebt trouwens ook een volger bij nu!
      Groetjes,
      Carolien

      Verwijderen
  96. Wauw, superleuke blog. Echt leuk! Mijn naam Lien Vandertwee, mijn e-mail: lien.vandertwee@hotmail.com.

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Hallo! net je blog ontdekt door je link op de facebookpagina van naaien voor vriendinnen. wat een leuke blog!! ik ben nog maar net beginnen met naaien, dus zou blij zijn met deze give away! succes nog met je projectjes! (Laura Van geyt)

    BeantwoordenVerwijderen
  98. Ikzelf ben ook een creatieve duizendpoot maar geen goed schrijfster. Ik sta in bewondering voor al wie deze beide talenten in zich draagt...en dat zijn dus de creatieve blogschrijfsters. Ik heb al verschillende van hen onder mijn favorieten staan omdat ik het zo leuk vind om nieuwe ideeën op te doen. Jouw blog kende ik niet, maar bij deze is hij ook onder mijn favorieten geplaatst. Bedankt. En nog veel creatief plezier gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  99. En om geen verwarring mogelijk te maken: mijn naam is Hilde De Smet en mijn e-mailadres hildegardys@hotmail.com<;
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  100. Wat een leuke goodie-bag. Ik doe heel graag mee! Leuke blog trouwens.

    moekehandmade.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Beste Annie, jij hebt er ook alvast een volger bij!
      Groetjes, Carolien

      Verwijderen
  101. Hey, wat een leuke blog. En ook leuk om te lezen dat we een paar gelijkenissen hebben. Mijn eerste naaiboek was ook " allemaal rokjes " en ik zag ook dat je het king Louis kleedje gemaakt hebt. Ik heb het ook geleerd via een zalige workshop bij stoffen Madeline. De goodiebag ziet er super uit. Die zou ik ook graag willen 😄. Mijn émailadres is Brendavanes71@gmail.com. Groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  102. Ik volg je als Dorien op bloglovin. Als decemberjarige zou zo'n goodiebag een tof verjaardagsgeschenkje zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  103. Wat een leuk Sinter-Kerst-Verjaar-Nieuwjaarscadeau zou dit kunnen zijn. Perfect voor mijn goede voornemens voor volgend jaar ��!

    BeantwoordenVerwijderen
  104. Dan doe ik nog heel graag mee! Ik pluis je blog morgen eens op mijn gemak uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  105. Een creatieve mama en een creatieve dochter! Vijf minuutjes rondgesnuisterd op je blog en ik heb weer extra naaiplannen erbij..... en ik krijg nu alles nog niet gemaakt :D

    BeantwoordenVerwijderen
  106. Leuke blog. Ik weet niet of je goodiebag ook naar Nederland wordt gestuurd. Als dat zo is, wil ik ook wel een kansje wagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  107. Super leuke blogs heb je!ga zo door met al die leuke dingen die je maakt! Daar leer ik ook van en krijg ik ook leuke ideeën van ����
    Ik als beginnende naaister en freubelaarster zou zo een pakket met open armen ontvangen!!!
    Groetjes Liana van Gijn

    BeantwoordenVerwijderen
  108. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  109. Super leuk. Zou een tof cadeautje voor mijn (ook) creatieve dochter Femke die net op 3 december jarig is. Mijn blog volgnaam is abellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  110. Super blog om te volgen en als starter kan je hier veel inspiratie opdoen! Bedankt!!!

    Als volger heb ik een andere naam, hoe geef ik dit door?

    BeantwoordenVerwijderen
  111. WOW!!! Een overvloed aan ideetjes op jouw blog. Ik deed reeds inspiratie op samen met mijn dochters... de pelsjes-creaties vallen ook bij hen in de smaak. Nog eentje om te blijven volgen... ik zit soms meer achter mijn scherm dan achter mijn naaimachine ;-)
    Veel succes... en keep up the good Blog!!!
    Groetjes,
    MEmijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  112. Ik ben nog maar net volger maar heel blij weer een blogje erbij te hebben vol leuke inspiratie. Ik ga ier seffens eens goed rondneuzen si! En natuurlijk ook stiekem wat hopen op zo'n leuke goodiebag!

    BeantwoordenVerwijderen
  113. Leuke blog, deze is zeker de moeite om te volgen ;-) En een goodie-bag winnen is altijd leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  114. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  115. Het jij daar , ik zou dit wel willen !zou me zelf eens iets willen maken en eens niet voor mijn dochter ;laat maar komen Caro

    BeantwoordenVerwijderen
  116. Leuke actie en inspirerende blog!
    Mijn naaiblogje vind je op tiretenepaulet.wordpress.com
    Groetjes, Julie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Julie, bedankt om volger te worden en mee te dingen naar de goodie-bag!
      Jij hebt er alvast ook een volger bij!
      Groetjes, Carolien

      Verwijderen
  117. super leuke blog ! we duimen mee dat we ook eens winnen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  118. Super leuke blog. Ben benieuwd naar wat nog komt

    BeantwoordenVerwijderen
  119. Aan dees wil ik graag meedoen, want.. Op 3 december word ik er 30! Zo een goodiebag zou dus wel supertof zijn!

    Ps: Papegaey MJ volgt je nu! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  120. wat een superleuke actie!!! ik volg graag je blog... deze ziet er trouwens super uit

    BeantwoordenVerwijderen
  121. Leuke giveaway! En tips voor je blog? Keep up the good work!

    BeantwoordenVerwijderen
  122. Als volger weet ik dat je een hele toffe blog hebt. Ik kijk er vaak eens binnen om te zien wat je nu weer gemaakt hebt voor Fleur. Mijn kleindochter is nu 10 en op een hele moeilijke leeftijd om iets voor te maken. Maar bij Fleur is dat blijkbaar nog niet het geval aan de manier waarop zij poseert vindt zij het toch nog leuk om handmade kledij te dragen. Dat laatste rokje is echt prachtig. Ik heb ook nog altijd problemen om de juiste stof te gebruiken voor het juiste kledingstuk want ook dat is een kunst. Ik blijf je blog volgen en geniet van je prachtige creaties! Doe zo voort!

    BeantwoordenVerwijderen
  123. Zou super zijn, ik ben een verse oma en zou het graag voor kleinzoon kunnen gebruiken en anddere lieverds waar ik voor naai. ik haal vaak ideen op bij je voor de meiden van mijn vriendin.
    Ik blijf je zeker volgen ga zo door
    Gies Zuidema volg je via blogin.

    BeantwoordenVerwijderen
  124. Leuk blog! Groetjes Aafje
    Chica_aafje@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  125. Leuke blog en zeer fijne give away!
    Ik waag graag mijn kans om dochter Jutta een nieuwe garderobe aan te meten :)
    Veel plezier nog!

    Groetjes,
    Isabel

    BeantwoordenVerwijderen
  126. Leuk zeg deze goodiebag. Ben nog beginner en lijkt mij ontzettend leuk om hiermee aan de slag te gaan

    Groet Anja
    a_vdwoude@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  127. Leuk zeg deze goodiebag. Ben nog beginner en lijkt mij ontzettend leuk om hiermee aan de slag te gaan

    Groet Anja
    a_vdwoude@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  128. Leuke dingen die je maakt! Super om te volgen!
    En die goodiebag, die ziet er ook wel super uit!

    katrien pauwels
    kpauwels@telenet.be

    BeantwoordenVerwijderen
  129. Dit pakketje mag ook wel mijn richting uitkomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  130. Wauw! vrijgevig zijn ze zeker geweest! super van deze shops! Ik wil zeker mijn kansje wagen voor een goodiebag, alles wat met naaien te maken heeft, heb je nooit genoeg :)

    BeantwoordenVerwijderen
  131. Wauwwww, ik ben dol op cadeautjes en zeker in de decembermaand! Tips voor je blog heb ik niet; vooral doorgaan zo.
    Fingers crossed. Groet Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  132. Leuke blog heb je :) en eerlijk is eerlijk, ook een leuke give-away.
    Ik doe natuurlijk ook graag mee zoals iedereen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  133. Wat lief van je , zo'n give away! Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  134. Reeds vele naailiefhebbers gingen me voor bij het posten van een comment op jouw blog.
    Toch neem ik graag deel aan deze wedstrijd: Er is toch niets leuker dan het krijgen van een (in dit geval zeer gevulde) goodiebag en elk dingetje één voor één eruit te halen/ te lezen/ te bestuderen/ leuke tips op te doen en ga zo maar verder!
    Tips voor je blog: lekker voortdoen zoals je bezig bent, ik geniet er wel van om blogs te lezen, dat geeft me elke keer ook weer de zin om er zelf ééntje op te starten. (nu alleen nog tijd vinden) ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  135. Graag een lotje voor de goodiebag, tof dat je andere mensen gelukkig wilt maken. Ik ben een beginnertje en moet nog veel leren en aankopen ��nog bveel succes met je blog

    BeantwoordenVerwijderen
  136. Ik was nog geen volger, maar ben het net geworden toen ik daarnet jouw berichtje zag via De Stoffemiekes. Ik doe graag mee natuurlijk en lees nu even verder op je blog :-) (Liesbet Rombaut)

    BeantwoordenVerwijderen
  137. Wat een leuke goody bag !na 10 jaar niet te naaien ben ik er onlangs terug ingevlogen.met veel goesting en jou blog hoop ik nog veel toffe dingen te kunnen maken en de goody bag zou dan natuurlijk wel van pas komen ;-) . Toch wens ik iedereen die mee doet veel succes en nog veel naaiplezier! :-) Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  138. Wat een reacties al voor deze goodiebag en terecht natuurlijk. Een volgertje bij :)

    BeantwoordenVerwijderen
  139. Wat een superleuke give away, ik doe heeeeeeeeeeel graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  140. Super blog, super give away... Ik waag graag mijn kans.

    BeantwoordenVerwijderen
  141. Wauw, wat een reacties zeg! 😃 Mooie dingen maak jij! Ik doe graag mee voor die leuke goodiebag! Pick me, pick me!

    BeantwoordenVerwijderen
  142. Nog een volger erbij, mooie blog! Als jullie nog eens een naaiweekend organiseren, heb ik ook wel interesse! Dat lijkt me echt super! In die goodie bag heb ik NATUURLIJK ook interesse! Hopelijk is het donderdag mijn geluksdag! ;)
    Groetjes,
    Caroline Bruwiere

    BeantwoordenVerwijderen
  143. Elien van den Bergh- wat een mooi pakket!

    BeantwoordenVerwijderen
  144. Wow! Wat veel reacties...kleine kans maar ik probeer het toch...Ik lees in de reacties dat je uit Nederland ook mee kan doen, dus bij deze. Je hebt er een volger bij en met deze goed gevulde goodiebag zou ik echt super blij zijn, wat een mooi pakket! Nu duimen... mijn blog lovin naam is Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  145. Wow! Wat veel reacties...kleine kans maar ik probeer het toch...Ik lees in de reacties dat je uit Nederland ook mee kan doen, dus bij deze. Je hebt er een volger bij en met deze goed gevulde goodiebag zou ik echt super blij zijn, wat een mooi pakket! Nu duimen... mijn blog lovin naam is Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  146. Blij je blog nu te leren kennen. Ik ben net ook volger geworden via bloglovin en doe heeeeeeel graag mee met de give-away!!

    BeantwoordenVerwijderen
  147. Ik waag ook mijn kans. Wat een leuke goodiebag en blog. Je hebt er een volgër bij (ik denk dat ik op bloglovin als valerie segers sta)

    BeantwoordenVerwijderen
  148. Ik ga ook mijn kans wagen, en hoop ooit net zo ver te raken als jij met je leuke blog. Het kan zijn dat men andere gebruikersnaam griethuyge is, maar op blogspot ben ik ook beanie stitch.

    BeantwoordenVerwijderen
  149. Oh, ik doe ook graag mee met zo'n fijne weggeef actie.
    Ik heb me dus ook onmiddellijk aangemeld. Ik hoop dat het allemaal gelukt is, want het ging niet zo vlot.
    En nu ligt ons lot in de handen van 'Fleur'.

    BeantwoordenVerwijderen
  150. Ohja, ik denk dat ik dezelfde naam heb op bloglovin als mijn naam hier :-).
    Al die fijne boekjes die er tussen zitten. Hopelijk ben ik een van de twee die mag genieten van zo'n prachtig pakket.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Florentine, kan het zijn dat je bloglovin naam flovanthomme@hotmail.com is?
      Groetjes, Carolien

      Verwijderen
  151. Wat een leuk blog heb je :)
    - ik volg je nu via bloglovin :D
    en ik ga mij deze zondag wel goed vermaken met al de leuke dingetjes op je blog. Ik heb stiekem al wat rond gesnuffeld. Bedankt voor het delen van je blog op een "naai facebook pagina" :) super blij mee!
    mijn bloglovin naam is : anousch
    Succes met je blog, en bedankt voor deze leuke winactie!

    BeantwoordenVerwijderen
  152. Natuurlijk volg ik je al via bloglovin. ..altijd leuk om te zien wat je maakt!
    Goody bag is zeer welkom hier...mijn creatieve dochter Lotus is helemaal gek van bv 'hip voor nop' op tv. Op 5 december wordt ze 6 jaar dus dit zou ze te gek vinden om te winnen samen met mama!
    Gr wendy Versteegh

    BeantwoordenVerwijderen
  153. Prachtige blog met SUPERmooie werkjes en ideetjes! Ik ben een fan!

    BeantwoordenVerwijderen
  154. hoi , super initiatief , kweet niet of mijn reactie gisteren doorgekomen is daarom probeer ik het nog eens. Kzie wel dat ik met mijn gmail ingelogd ben , maar dat adres gebruik ik niet meer. Moest ik winnen mag je altijd iets laten weten op tine_martens@hotmail.com ipv mijn gmail adres
    dank u

    BeantwoordenVerwijderen
  155. Wat leuk!

    Ik wil ook graag mee doen, maar voor mijn meisje (8jaar). Ze naait en fröbelt net zo graag als mama (ik). We zouden er samen hele leuke dingen mee kunnen maken.

    Liefs, Anna van AllemaalMama.nl

    BeantwoordenVerwijderen