woensdag 9 december 2015

Het befaamde An tasje!

Heel naai- en blogland is de laatste dagen in de ban van het An tasje!  Ik kan dan toch niet achterblijven zeker!

Ik was zo benieuwd hoe dit er in het echt uitziet en of het echt zo snel in elkaar zit.

Wel ik moet je garanderen, het zit echt direct in elkaar en het is zo schoon om cadeau te doen!  Schoon stofke, schone paspel eraan, kamsnap erop, top!
Ik ga nu beginnen aan een hele reeks voor de vriendinnen!

Ziehier, mijn eerste An-tasje!  Bedankt An van Jace Did it voor dit leuke patroontje!




Binnen- en buitenstof van Riley Blake via De Stoffenstraat
(momenteel 40% korting op hun Riley Blake stofjes!!!)
Donkerbruine lederen paspel via Den Depot

7 opmerkingen:

  1. Tof! Ik denk dat ik daar ook eens een reeksje van ga maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier eentje klaar zonder kamsnap maar dat komt nog wel in orde,2 liggen klaar om in elkaar te zetten ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel tof, heb alleen geen kamsnaptang 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, zo leuk :-) Ik las ergens dat er perfect een kamsnapstang en priem in past, dat moeten we ook eens proberen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, super leuk stofje!! Leuk dat je het een tof tasje vindt :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoeveel stof heb je daar eigenlijk voor nodig?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Sonia, je vindt alle info via volgende link: http://jace-did-it.blogspot.be/2015/11/het-tasje-het-patroontje.html

      Groetjes,
      Carolien

      Verwijderen