zondag 17 januari 2016

Workshop bij Madeline De Stoffenmadam

Gisteren was het weer workshop-tijd bij Madeline in Lier!
Ik wou de workshop 'multifunctioneel koffertje' heel graag volgen maar toen de workshop-kalender van Madeline online kwam was deze meteen volzet, dikke pech dus.
Ik had wel een mailtje gestuurd naar Madeline met de vraag of er geen extra workshop ingelast kon worden en blijkbaar was ik niet de enige die deze vraag gesteld had!  :-)

Enkele weken later kreeg ik bericht van Nancy (aka Madeline) dat er 2 personen afgehaakt hadden voor de workshop en of naaivriendin An en ik nog goesting hadden om mee te doen.  
Uiteraard!

De dees had natuurlijk weer halsoverkop ja gezegd en een paar dagen later besefte ik dat ik die dag ook met ons Fleur naar K3 ging..... Ach ja we gaan dat wel combineren....  ;-)

Dus gisterenmorgen om 10u vlogen we erin met 5 enthousiaste dames, de workshop 'koffertje maken' onder leiding van de supersympathieke 'Zussen'.  Gezelligheid troef uiteraard weer, Nancy en de Zussen voorzagen ons op tijd en stond van drank, taske soep, pistoletje 's middags, appeltje enz.... Kortom, het was daar weer dik in orde!  De Zussen hielpen mee patroondelen, vlieseline en decovil knippen waardoor alles heel vlot verliep en ikke stikken tegen 100 per uur want om 15u kwam mijnen taxi al om me daarna van thuis verder naar K3 te haasten.

Tegen 15u stond mijn koffertje zo goed als in elkaar, ik moest thuis enkel nog binnen- en buitenkoffer aan elkaar stikken.  Daar heb ik vanmorgen snel werk van gemaakt want ik kon niet wachten om het resultaat te zien.

En het resultaat, daar ben ik meer dan tevreden mee!!!












Dankjewel Nancy voor opnieuw de reuze-gastvrijheid!  <3
En uiteraard een dikke merci aan de Zussen die deze workshop perfect geleid hebben!
Ik ben heel blij jullie te leren kennen en iets in mij zegt me dat dit niet de laatste keer geweest gaat zijn dat wij elkaar gezien hebben!  <3

Supertoffe workshop, een echte aanrader voor wanneer deze opnieuw in de workshop-kalender verschijnt!
Een ideaal cadeautje voor jezelf, voor zoon of dochter voor school, als logeerkoffer, als baby-geschenk...

Dus volgende workshop van de Zussen ism Madeline, allemaal boeken boeken boeken!!!


BuitenstofLes Tissus Du Chien Vert (zwart/witte driehoekjes) 
en Madeline de Stoffenmadam (effen zwarte stof, muntgroene paspel, vlieseline, decovil en witte ritsen)
BinnenstofStoffenstraat (zwart met witte bolletjes)




22 opmerkingen:

  1. Heel mooi! Ik kwam stofjes kopen gisteren en dacht al dat ik an haar stem herkende 😉

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. en gij komt niet eens piepen om dag te zeggen:-)

      Verwijderen
    2. ik was aan het twijfelen maar het klonk alsof jullie heel druk bezig waren en ik voel mij altijd zo bekeken als ik daarachter kom piepen ;-)

      Verwijderen
  2. Zo fijn dat je het zo fijn vond! Tot snel!!!
    Zus 1

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Reacties
    1. Volgens mij is er niet echt een patroon van, misschien eens informeren bij Madeline De Stoffenmadam?

      Verwijderen
  4. Heel mooi koffertje. En de zussen die kennen wij al, toffe madammen !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ohh wat een topcombinatie!!! Helemaal fan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een pracht exemplaar was dat van u en met wat een snelheid gemaakt, maar de mijne is ook af, moet alleen nog het keergat dichten.
    Altijd gezellig om met u op stap te gaan, ik kijk al uit naar onze volgende date.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is nu eens een top combinatie,helemaal mijne smaak!Knap gedaan en ja de zussen zijn toffe madammen,hé!Ik heb ze op de boekvoorstelling ontmoet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi, daar heb je vast nog veel succes mee!!!
    Ik maakte eens eentje met cassettekesstof aan de buitenkant. Bij elk logeerpartijtje wordt er een kleine strijd voor geleverd. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo zo mooi Caro! En bedankt voor de fijne dag! :-) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt je belofte gehouden om het snel af te werken,
    hoe knap is dat
    en bedankt voor de lovende woorden,
    en tot de volgende ....
    zus 3

    BeantwoordenVerwijderen