donderdag 14 juli 2016

Froy & Dind outfit

Bij de heropening van Madeline in februari, kocht ik 2 matching couponnekes van Froy & Dind.
Net genoeg om er een t-shirt en bijpassend shortje uit te maken!

Ik ben nogal ne couponnekes-fan.  Als ik ergens in een stoffenwinkel een bak couponnekes zie staan moet ik gewoon erin snollen en 9 kansen van de 10 verdwijnen er dan ook een aantal uit de bak mee naar huis!  :-)

We maakten de Pippa pants van Emma en Mona en een simpel t-shirt uit een oudere Ottobre.
Het t-shirt werkte ik aan de mouwen af met een fluo roze elastisch kanten boordje.









Stof short:  Froy & Dind - Madeline De Stoffenmadam 

Patroon t-shirt:  Ottobre 3/2013 nr. 29 "Watermelon"
Stof t-shirt: Froy & Dind - Madeline De Stoffenmadam
Fluo roze kanten boordje:  Carina's Atelier Vlimmeren


8 opmerkingen:

  1. top! en dan nu terug zon alsjeblieft dan kan ze het veel dragen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kei schoon stofkes. Leuk samengevoegd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk! Als het mooie weer komt is dochterlief er helemaal klaar voor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi setje! ♡ voor dat boordje aan de mouwen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi combinatie. En dat boordje aan die mouwen is top.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie creatie weeral! Ik ben vooral fan van het T-shirtje! Zo'n leuk stofje!

    BeantwoordenVerwijderen