zaterdag 7 januari 2017

We love the Friday dress

Vanaf het moment dat ik de eerste versies van de Friday dress op Instagram tegenkwam, zat ik al vol spanning te wachten tot de dag dat het patroon gelanceerd werd.  Eindelijk een patroon van een hemdjurk voor ons Fleur volledig naar mijn smaak!

Voor diegenen die het patroon al aangeschaft hebben of het na mijn blogpost gaan aanschaffen :-), ik koos voor optie D van de jurk.  Voor de kraag koos ik de mandarin kraag.

Met deze jurk kan je echt eindeloos variëren, lange of korte mouw, verschillende kraag-opties, een plooi of rimpels in het voor- of rugpand, een lint in de taille, ....
Klassiek, sportief, stoer, het kan allemaal!
Een patroon dat je het hele jaar door kan gebruiken!

Ik was eerst bang dat de maat wat nipt ging zijn, maar ze zit als gegoten!

De volgende Friday dress ligt al geknipt klaar, een lente-versie én een maatje groter :-)













Stof:  Michael Miller - Stoffenstraat
Knopen:  Veritas




11 opmerkingen: