maandag 20 maart 2017

Sew Challenge

Mijn eerste Sew Challenge ooit, ik had er eerlijk gezegd een beetje schrik van, achteraf bleek dit totaal niet nodig te zijn!

Op 28 januari was het Blogmeet in Schoten, georganiseerd door Davina.  Een supergezellige avond onder 33 blogsters waar heel wat afgelachen en getetterd werd.  Tijdens deze meeting heb ik eindelijk de gezichten achter de blogs leren kennen.  

Zo ook, Caro Nijs van Carreaukes.  Een lieve jonge dame die sinds kort ook haar eigen blog heeft.  
Wij werden aan elkaar gekoppeld om elkaar uit te dagen voor de Sew Challenge.  Bedoeling was dat we elkaar 3 criteria oplegden en dat je daarmee aan de slag moest om een afgewerkt stuk te maken tegen maart.  Ik denk dat we zeker een uur met elkaar aan het praten geweest zijn, waardoor we eigenlijk toch al wel veel over elkaar te weten kwamen.
Wanneer je haar blog bekijkt, vallen ongetwijfeld de prachtige foto's op.  Deze worden gemaakt door de papa van Caro, haar grootste fan!  

Mijn criteria voor Caro waren:
-  naai iets voor je vriend of voor je papa;
-  patroon uit La Maison Victor;
-  er moet ergens een groen detail verwerkt zitten in het kledingstuk.

Ik zeg het je nu al, van haar ga je zeker nog horen!  Zij beschikt over het nodige talent om zich te onderscheiden van de rest!

Van Caro kreeg ik volgende criteria:
-  naai iets voor jezelf (zoals je weet naai ik zelden voor mezelf wat ik natuurlijk ook aan Caro vertelde :-));
-  iets voor het voorjaar;
-  patroon uit één van mijn oude Knipmodes (ik vertelde Caro dat ik heel wat Knipmodes opzij had liggen met patronen die ik ooit wou maken voor mezelf maar nooit aan toe kwam).

Ze heeft echt wel héél goed naar mij geluisterd dacht ik meteen ;-)

En ik moet zeggen, een week na de blogmeet was mijn stuk al klaar!  Ik had er zovéél zin in!








Dus bij deze, Caro, heel fijn om je beter te leren kennen en super merci dat JIJ me over de streep getrokken hebt om eindelijk iets voor mezelf te naaien uit die oude Knipmodes!

We zien elkaar hopelijk weer op de volgende blogmeet! x



Patroon:  Knipmode nr. 3 maart 2014
Stof:  Couponneke van See You At Six - Madeline De Stoffenmadam



Benieuwd naar de resultaten van de andere Sew Challenge-deelneemsters?  Een overzicht vind je via volgende link.








22 opmerkingen:

  1. ola das een leuke jurk!! Ik moet mss ook minder schrik krijgen van naaiboekjes ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! ;-) Iets voor mezelf naaien is altijd een grote stap!

      Verwijderen
  2. Wauw, wat een prachtige creatie!
    Je ziet hé, meer voor jezelf uit die oude knipmodes naaien ;)
    Bedankt ook voor de lieve woorden en hopelijk tot snel! x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Caro! Hopelijk zien we elkaar weer op een volgende blogmeet! x
      Ik heb trouwens vorige week speciaal de Libelle gekocht zodat ik tegen iedereen kon stoefen dat jij mijn Sew Challenge-maatje bent! ;-)

      Verwijderen
  3. En het resultaat mag er zijn ! Heel mooie jurk geworden en weer iets leuks om aan te doen erbij. En nu ga ik eens piepen op de blog van jouw uitdager.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Els! Caro heeft een prachtig hemd gemaakt voor haar vriend!

      Verwijderen
  4. Keitoffe jurk! Ziet er geweldig fijn om dragen uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooi. Van dat kleedje ga je heel veel plezier hebben. Het staat je heel goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi! Het paspel om MV, prachtig! Het staat je super!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Waauw, echt knap! Dat is precies wat ik voor ogen had met mijn Sew Challenge! Heel blij dat je erbij was!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow! Dat moet je vaker doen, voor jezelf naaien! Heel mooi deze jurk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ben je daar mooi in ... ik wil ook zo een kleed voor mezelf (dat zegt genoeg hé)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw zo mooi! Dat moet je echt vaker doen iets maken voor jezelf!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi! De jurk staat je ook beeldig. Ik vind dat accent in paspel een leuk detail. Je hebt me geïnspireerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow, heel mooi. Je straalt erin en die paspel in het midden is een super leuk detail.

    BeantwoordenVerwijderen