zaterdag 13 mei 2017

Chillen

We zijn volop bezig om onze living definitief in te richten.  Nieuw salon is besteld, verf en behang wordt gekozen.  Tijd om ook zelf wat 'interieur-stuff' te naaien.  

Aangezien Fleur nooit 'gewoon' in de zetel kan zitten, leek het me wel een leuk idee om voor haar een poef te maken.  

Ze had graag een muntgroene poef.  Okido, canvas stof met muntgroen, check!

De poef bestaat uit een 'binnenpoef' uit effen katoen dewelke je opvult met de polystreenvulling.  Daarrond zit de 'buitenpoef' voorzien van een rits zodat je deze op tijd en stond kan uitwassen.  Ben je de hoes beu, dan naai je gewoon eentje in een andere stof.  Het in elkaar naaien is in een wip gebeurd!












Muntgroen geruite canvasHet Machien - Heist-Op-Den-Berg
Patroon:  Sfeer in huis - La Maison Victor
Polystreenvulling: Zitzakkenstore.nl









8 opmerkingen:

  1. Superleuk! En toffe stoffenkeuze. Een idee om te onthouden. Merci voor de inspiratie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk plekje om tot rust te komen me dunkt!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi! Ziet er heel comfortabel uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, zo tof! Dat zou hier ook scoren ☺ Super stofje ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben echt fan van je naaisels en zo ook van deze! Ziet er super comfy uit. Mooie kleurkeuze van je dochter trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo tof !! Daar zou ik hier ook nog iemand plezier mee doen... Waar haalde je dat boekje van LMV?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Ivy , een paar edities geleden kon je LMV kopen met of zonder dit boekje erbij. Ik veronderstel dat je dit alsnog kan nabestellen via LMV ? Groetjes!

      Verwijderen
    2. Aha... Mijn mama heeft een abonnement, vandaar dat we geen losse edities kopen. Ik zal eens informeren bij LMV... Bedankt !

      Verwijderen