maandag 5 juni 2017

Fleur en haar nieuwe sporttas

Fleur zit ondertussen voor het tweede jaar op tennisles.  Tijd dus voor een eigen sporttas van de hand van mama uiteraard!  ;-)

Wanneer ik aan het maken van een sporttas denk, denk ik meteen aan de 'Wiske II' uit "Mijn tas".
Ik verschiet er altijd van hoe snel zo'n tas eigenlijk in elkaar zit.  Enkele uurtjes goed doorwerken en je hebt je eigen unieke sporttas!

De buitenstof kocht ik een tijdje geleden bij Pieke Wieke, de bodem van de tas maakte ik van zwart kurkleer van bij K-Bas.  De voering is een fluoroze katoen van Petit Pan, dewelke ik nog gescoord heb tijdens de laatste dag van hun uitverkoop van de winkel in Antwerpen.  Zó spijtig dat deze weg is!







BuitenstofPieke Wieke en K-Bas
BinnenstofPetit Pan









10 opmerkingen: